De technische dienst van SABCO bestaat uit 7 technici die 6 dagen op 7 voor u klaar staan. Maar wat is concreet de rol van een technicus? Vandaag stellen we dit voor een officinasoftwarebedrijf cruciale beroep in de kijker.
Van bestelling tot reparatie, steeds tot uw dienst
Wanneer u IT-apparatuur aankoopt bij SABCO, plaatst onze technische afdeling de bestelling bij onze leveranciers. Eenmaal de bestelling is aangekomen in onze kantoren, wordt uw hardware vervolgens zodanig klaargemaakt en geconfigureerd dat deze altijd compatibel is met de SABCO-software en uw bestaande hardware.
Onze technici bezorgen de apparatuur vervolgens rechtstreeks aan uw officina. De door u bestelde uitrusting wordt dan ter plaatse door deze IT-specialisten correct en veilig geïnstalleerd.
Wanneer u een technisch probleem ondervindt, zijn het deze experts die u telefonisch of in uw officina helpen. Ze staan van maandag tot vrijdag tot uw beschikking om al uw technische of IT-problemen op te lossen. Op zaterdag verzorgen onze technici een wachtdienst om u ook in het weekend uit de nood te helpen.
Altijd tot uw dienst
De technische dienst van SABCO verzorgt niet alleen in voor de installatie van de informatica, hij behandelt ook de jaarlijks bijna 2000 vragen om assistentie en oplossing van IT- problemen.
Ook met deze drukke agenda blijven onze technici garant staan voor een snelle en adequate reactie op al uw verzoeken. Wanneer u een beroep doet op de technische helpdesk van SABCO, is uw probleem meestal binnen de 5 uur* opgelost.
Met SABCO bent u altijd zeker van een geschikte contactpersoon die uw business begrijpt en er alles aan zal doen om u zo snel mogelijk de beste oplossing te bieden!
*Gemiddelde oplossingstijd voor oproepen in februari 2018, uitgedrukt in werkuren. Dit gemiddelde is geen contractuele verbintenis.