Over ons: Bij Pharmagest België zijn we al meer dan 40 jaar de toonaangevende IT-partner voor apotheken. Onze innovatieve IT-oplossingen lopen voorop in de zorgsector, en we zijn trots op onze bijdrage aan patiëntenzorg en apotheekbeheer. Met een sterke aanwezigheid in 5 Europese landen, hebben we onze positie als Europees leider in de branche verdiend.
Wat we zoeken: We hebben een open positie voor een tweetalige medewerker (FR/NL) op onze Customer Service-afdeling. Als Hotliner/Trainer ben jij de schakel tussen onze klanten en onze softwareoplossingen. Je biedt telefonische ondersteuning en virtuele trainingen, zowel in de apotheek als op afstand. Jouw inzicht en communicatieve vaardigheden zijn van onschatbare waarde om klantvragen helder te formuleren voor ons ontwikkelingsteam.
Jouw profiel: ✔️ Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans. ✔️ Je bent enthousiast en klantgericht. ✔️ Je hebt een diploma apotheekassistent of informatica.
Wat we jou bieden: 🌟 Een stabiele internationale werkomgeving. 🌟 Jonge, dynamische en vriendelijke collega’s. 🌟 Flexibele werklocatie: thuiswerk en Gosselies. 🌟 Competitieve verloning op basis van vaardigheden, inclusief maaltijdcheques en bedrijfswagen (na interimperiode)
Klaar om je carrière naar een nieuw niveau te tillen? Stuur vandaag nog je sollicitatie naar info@pharmagest.be en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!