Als het kloppend hart van uw werk als apotheker evolueert en verandert
ULTIMATE mee met uw beroep.
id. is zo veel meer dan alleen maar een business software, het is een
compleet, innovatief ecosysteem dat is verbonden met uw patiënten, uw
team en uw netwerk.
Zelfstandige apotheek, apotheekgroep, traditionele, gespecialiseerde apotheek, klassieke apotheek of parafarmacie: de talrijke modules en oplossingen die met id. verbonden zijn, beantwoorden perfect aan de doelstellingen van uw apotheek.

AFLEVERING
Op één scherm heeft u toegang tot alle informatie die u nodig heeft voor de aflvering: patiënt, product en voorschrijver. U hoeft zich geen weg meer te banen door meerdere vensters, uw advies is snel, relevant en efficiënt. Op het moment van de aflevering ontvangt u een melding over de mogelijke pathologieën en allergieën van de patiënt. Vanuit hetzelfde scherm kunt u gedetailleerde en complete informatie raadplegen over alle producten dankzij de database Medipim ©.
BEHEER
De (BI) ingebouwde beslissingsmodule helpt u uw officina efficiënt te beheren. U hebt een duidelijk en permanent zicht op alle indicatoren van uw officina en neemt relevante beslissingen op het vlak van verkoop, aankoop of teammanagement.
MAGISTRALE BEREIDING
De module «magistrale bereiding» van id. biedt een volledige traceerbaarheid van productie tot aflevering en maakt het mogelijk de chemische voorraden te beheren en automatisch te bestellen.
MARKETING
In id. maakt u assortimenten aan, beheert u uw prijzen en zet u promoties of geassocieerde verkopen op. Met een paar muisklikken analyseert u de resultaten. U zet getrouwheidsprogramma’s op om uw bestaande klanten te
belonen en nieuwe patiënten aan te trekken met innovatieve tools.
MERCHANDISING
id. biedt u veel tools om uw merchandising te verbeteren. U definieert geolocatiezones waarmee het makkelijker wordt om uw inventaris op te maken en u de koude en warme zones van uw apotheek in kaart kunt brengen. U beheert efficiënt en snel de weergave van uw prijzen van de artikelen in de schappen.
AANKOOP
Met de business software voor officina’s kunt u de ontwikkeling van de prijzen en voorwaarden van uw leveranciers non-stop opvolgen. U koopt altijd tegen de beste prijs en vergelijkt de producten in een oogopslag op basis van hun marge. U voert uw aankoopvoorkeuren in het programma in en beslist of u uw bestellingen al dan niet wilt automatiseren.
VOORRAAD
Geniet van de voordelen van een dynamisch voorraadbeheer: id. berekent automatisch de benodigde voorraad op basis van uw verkopen. Vaarwel tekorten, vervallen producten of een te grote voorraad! Bovendien kunt u een product afzonderlijk in ontvangst nemen: ideaal wanneer u niet de hele bestelling ineens wilt verwerken.
ROBOT
De SINTESI-robot is betrouwbaar en efficiënt en past zich aan uw wensen aan. Zo verlicht hij uw dagelijks werk en verhoogt daardoor uw efficiëntie. Met zijn geavanceerde technologie, de integratie in id., de business software voor officina’s, en de vele mogelijkheden om de robot af te stemmen op uw persoonlijke situatie is de robot een belangrijke aanwinst om de bedrijfsprestaties en uitvoeringssnelheid te verbeteren. id. is
ook compatibel met andere robotmerken die op de Belgische markt verkrijgbaar zijn.
HR
Elk lid van uw team heeft in de business software voor officina’s een persoonlijke identificatiecode die nodig is om de software te starten (werkt ook met RFID-technologie). Hierdoor kunt u de prestaties van uw medewerkers monitoren aan de hand van relevante statistieken. Ideaal om incentives uit te werken en de verkoop in uw apotheek te stimuleren. Met het intern e-mailprogramma verbetert u de communicatie en informatieuitwisseling binnen uw team.
APOTHEEKGROEPEN
Beheer uw groepsaankopen en -bestellingen, deel uw voorraad (analyse, bestelling, ontvangst, teruggave), bewaak de kerncijfers van de verschillende officina’s (BI). Beheer uw prijzen en promoties centraal, activeer “stand alone”- kassabeheer in de apotheek en maak gebruik van gedeelde e-mailprogramma’s en kalenders.
VEILIGHEID
In id. stelt u de toegang tot bepaalde modules in volgens de gebruiker. Alle financiële transacties worden geregistreerd om fouten of diefstal te voorkomen. Patiëntgegevens worden beveiligd met geautomatiseerde back-ups op de modernste hardware.
COMMUNICATIE
In een paar muisklikken kunt u rechtstreeks vanuit id. contact opnemen met uw patiënten via e-mail of sms. Een handige manier om met hen te communiceren over uw promoties, een ontbrekend voorschrift of de beschikbaarheid van een product.